7 Ağustos 2008 Perşembe

Video sitelerinden hit elde edin

Merhabalar: Bugün dikkatimi çeken bir konu hakkında sizlere yazmak istedim.

Video paylaşım sitelerinden bitanesine önceki gün bir video yükledim ve yanına da kendi adresimin bulunduğu bir not bıraktım.Bu not sayesinde sitemi dün itibariyle 195 ziyaretçinin ziyaret ettiğini gördüm.

Video futbolla ilgiliydi ve ilk günden bu kadar ziyaretçinin olması, sitemin şimdiye kadar gördüğü en yüksek değer oldu.

Bir çok kişi nasıl hit elde ederim sorularına cevap bulmaya dursun, biz blog yazarları da okunmak için neler yaparız sorunu sorarız.

Eğer bir web siteniz var ve sadece hit gelsin diyorsanız, güzel bir video ile, bu hiti çekebilirsiniz.

Benim eklediğim videoyu ilk gün için 891 kişi izlemiş (şuana kadar) bunun bana geri dönmesi de 195 olarak google analytics raporlarında belirtilmiş. Dikkatimi çeken konu ise, sitede geçirilen zamanların uzun olması. 195 Ziyaretçinin ortalaması ise 2 dakika olarak belirlenmiş.

Niyetiniz sadece hit ise, denemeniz gereken yollardan bir tanesi de bu olur diyebilirim. Ayrıca bir süre önce www.suatduman.com uzantılı yeni adresime geçmiştim, blogspot daki yazılarımı oraya taşımıştım bir bölümünü, yeni açılmış bir site içinde bu hitin gelmesi baya iyi olmuştu.

Hiç yorum yok: