4 Ağustos 2008 Pazartesi

Sevgi Nickleri

Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri

güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi…

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni

koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..

Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen

beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi

ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni

‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla……..

Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem

olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden

Geçerken Ipler Kopsun,Düstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN…

Yalnizlik gecelerin,Umit bekleyenlerin,Hayal caresizlerin,Yagmur

sokaklarin, Tebessum dudaklarin, Sen ise yalniz benimsin birtanem…

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam

gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..

Eger beni bu sokakta,bu semtte,bu $ehirde bulamazsan sevgilim bilki ben,

Gözlerinin daldigi yerdeyim…

Güller hep ellerinde açsin,ama dikenleri batmasin.sevda

hep seni bulsun,ama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsun,ama beni

unutturmasin.

Gün bir gün, sevdalanmis geceye gecede yakomoz düsürmüs denize ogünden

bugüne geceyle gündüz ayrilmaz olmus taki günes tutlup gölge düsürene dek

sevdalara

Dunyada iki kor tanidim; biri beni gormeyen sen, biri de

senden ba$kasini gormeyen ben…

Eger colde bir cicek olsan; seni kaybetmemek ; icin gozyaslarimla

sulardim Eger gozumdeki bir damlayas olsaydin; seni kaybetmemek; icin hic

aglamazdim..

Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir

hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben

miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen ?

Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim.Yagmur olur

üzerine yagarim.Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin

Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve

dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi

sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim…………..

Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için ,

Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için…..

Ustune `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor,

dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o

kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum..

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal

asildir.

Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip

giden zaman.

Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.

Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden

tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira

gitmk isterdim.

Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla

serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben

o rüzgardayim….

Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün

sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç

bitmeyecek…

Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir…

Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla

süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari

sen göresin.. cepci.com

Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini

degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle

yasadim senle sevdim.

Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler

mürekkep olsa senin siirini yazamam yinede…

Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve

tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.

Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler

yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.

Yaninda benden yakin baska biri de olsa , her seyi inkar etmis

inandirmis olsanda , ve ona duygulanmis sevdalanmis olsanda , biliyorum bu

gece beni düsüneceksin.

Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama

irmaklari tasiran cinsten…

Seni düsünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur

kir seytanin bacagini birkez beni hatirla , bir sonbahar serinliginde…

Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim

seni sevdigim gibi.

Sen bazen en zifiri karanlik gecemin günesi, sen bazen yasanacak hayatin

cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeniI…

Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar

etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranizda tek fark var onlar milyonlarca

sen birtanesin………

Hiç yorum yok: