4 Ağustos 2008 Pazartesi

ReklamStoRE

Reklamstore Türk webmasterların Google Adsenseden sonra en çok tercih ettigi ikinci reklam şirketi olarak biliniyor googleden öyle yada böyle nedenlerle banlanan hesabı kapanan webmasterlar çözümü reklamstore ye üye olarak buluyorlar sizinde bir internet siteniz varsa ve ben bu siteden az çok iyi kötü para kazanmak istiyorum diyorsanız reklamstore.com a üye olabilirsiniz
üye olmak için;
Refsiz : Reklam Store
Refli : Reklam Store
ayrıca reklam store ye üye oldugumuz zaman birde bizim refli linkimiz oluyor reklam storeyi başka arkadaşlarımıza eşimize dostumuza site sahiplerine önerip üye yaparsak ve onlarda bir kazanç elde ederse bu kazancın yüzde 10 luk kısmını bizim hesabımıza geçiriyorlar reklamstoreyi önerdigimiz için
Reklam Storeden Nasıl Para Kazanabiliriz Üyelerin Veya Ziyaretçilerin Reklamlara Tıklaması İçin Ne Yapmalıyız?

Çok kolay sadece yapacagınız şey reklamları uygun yerleştirmek ve dikkat çekmeniz yeterli olacaktır sadece portalınızın veya forumunuzun alt kısmına koymakla konu aralarına koymak arasında baya bir fark vardır ki bu farkıda şöyle görebiliriz
diyelimki üyemiz yada ziyaretçimiz bir mp3 indirmek istiyor?sizce reklama tıklama olasılıgı varmı normal bir forumda linke tıklar mp3 ünü indirir ama benim reklam yerleştiriş şeklimde ziyaretçi veya üye reklama tıklayabiliyor yanlışlıklada olsa : ) konuyu 10 kişi okusa 2 kişi yanlışlıkla tıklasa veya eli kaydıgında tıklasa her konuda 2 tık ne kadar getirisi olur sizce : ) işte resimde görüldügü gibi

demekki neymiş reklam yerleşim yerlerini iyi seçmeliymişiz
çakma bir makale oldu ama ben yazdım ilk makalem yapıcı onarıcı yorumları bekliyorum
kaynak gösterebileceginiz link

Hiç yorum yok: