13 Ocak 2009 Salı

Adana Seyhan Danismentgazi Anadolu Lisesi

OKULUMUZUN TARİHÇESİ

Okulumuz Seyhan Danişment Gazi Anadolu Lisesi, Adana'nın batısında Mersin-Adana karayolunun kuzeyinde portakal bahçelerinin arasına kurulmuş bir okuldur. 15 bin metrekarelik bir alan üzerine kurulu okulumuzda, bir bina ve geniş bir bahçe bulunmaktadır. Bahçemizde Akdeniz bitki örtüsünün tüm güzelliklerinin yansıtan ağaçlandırılmış bölgeler, iki basketbol, bir mini futbol ve voleybol sahaları bulunmaktadır. Ayrıca öğrencilerin dinlenmesi ve oturması amacıyla bahçe içerisindeki yeşil alanlara ve çimlere yapılmış banklar vardır.

Okulumuz ilk defa 1993 - 1994 eğitim öğretim yılında, Yabancı Dil Ağırlıklı (Süper Lise) statüsünde Seyhan Danişment Gazi Lisesi adıyla, 240 öğrenciyle öğretime açılmştır. 1994 - 1998 yılları arasında her yıl 240 öğrenci kayıt yaptırmış ve belli bir plan dahilinde öğretime devam edilmiştir. Başarılı, disiplinli, planlı bir grafik çizen Seyhan Danişment Gazi Lisesi, 1998–1999 eğitim öğretim yılında bakanlığımız Ortaöğretim Genel Müdürlüğü’nün kararıyla Anadolu statüsünü almıştır.Seyhan Danişment Gazi Anadolu Lisesi olarak 1998 - 1999 eğitim öğretim yılında 150 kişi sınavla kayıt yaptırmış ve 5 sınıf oluşturulmuştur. Her yıl mezun olan Süper Lise öğrencilerinden boşalan yerlere 150 kişi kayıt edilmiş ve tamamı Anadolu Lisesi'ne dönüşmüştür.

Okulumuz bina içinde ki 22 derslik, 1 Fen Bilimleri Laboratuarı, 1 bilgisayar laboratuarı, 1 satranç odası, 2 spor odası, 1 beden eğitimi öğretmenleri odası, 2 öğretmenler odası, 4 idareci odası, 1 memurlar odasından ibarettir. Yüksek başarı grafiğini yakalayan okulumuz, halen 602 öğrenci, 40 öğretmen, 2 müdür yardımcısı,1 müdür başyardımcısı ve müdürü ile yoluna devam etmektedir.

Hiç yorum yok: