25 Ocak 2009 Pazar

Hayatıma tekrardan anlam bagladım yola devam

Evet arkadaşlar ne zamandan beri deprasyondaydım ve artık deprasyon günleri sona erdi. Artık mutluyum. Takdir aldım. Bir anadolu lisesinde okumaktayım. Yakında daha iyi bir anadolu lisesine geçiş yapacağım. Bu da beni biraz üzüyor ama napabilirim benim geleceğim açısından böyle olması daha iyi gibi. Sebebi de işte öss zamanında daha kolay olacak çünkü benim evim şimdi gittiğim anadolu lisesine bayağı bir uzak yaklaşık 30-40 dakkamı alıyor burdan okula gitmek. Ama benim evimin 10 dakka ilerisinde bir okul var oraya geçeceğim. Hem oranın puanı daha yüksek hemde çalışmak için daha rahat olacağını düşünüyorum. Sonrasına gelince neler yaptığımı sizlere söyliyim. Yazmayan ellerim tekrardan yazmaya başladı ve internet işletmeciliğine tekrardan girdim. Amacım büyük iş adamı olmak internette çalışarak. Napabilirim başka seviyorum bu mesleği tabi kızları daha fazla seviyorum xD. Hayat bazen çekilmez oluyor ama yaşamak gerçekten güzel. Sen dış görünüşe bakarsan gerçekten çok iğrenç olabilirsin. Ama kimse tipe bakmaz önemli olan insanın iç güzelliğidir. OF kızlar kızlar:D sizin neye baktığınızı ben biliyorum ama şimdi bu blogda söylemek olmaz. Neyse gelelim mevzu bahse kendimce eğleniyorum işte öyle yazmak geldi içimden baktım blog googleden bile düşmüş ne zamandır bir şey eklemiyordum. Artık yazarız artık. Eğlene eğlene :D:D

Hiç yorum yok: