25 Ocak 2009 Pazar

Google'den düşmek

Googleden düşmek ne demektir önce onla başlayalım.
Google= Hit demektir. Benim bu sitedeki amacım hit yapmak mı? Sanmam hit falan değil. Para kazanmak mı olabilir. Ama hit olmadan para kazanamıyacağıma göre bu iş yatıyor. Hit ne demektir bilmeyenler için açıklayım günlük ya da aylık olarak giren kişi sayısıdır. 1k lık hit = 1000 ziyaretçi anlamına geliyoru. şu anda bizim hitimize bakarsanız günde sadece ben giriyorum herhalde. Neyse ben yazmaya devam ediyorum fazla yoruma daldım yine her zamanki gibi. Google'de benim yükselen çok sitem oldu. Ama bazıları büyük bir hit düşüklüğü yaşadı. Bunun sebebini anlamak çok kolay ya hile yapmışsınızdır. Ya da konularınız artık özgür değildir. Ya da siteyi sürekli olarak güncel tutmuyorsunuzdur. Mesela ben şimdi bu siteyi artık güncel tutmaya özen göstereceğim. Elimden geldiğince özgün konulara ağırlık vermeye çalışıyorum. Çünkü para= özgünlüktür kanımca. Tabi farklı şeylerde var mesela özgün olmadan da para kazanabilir seo uygularsanız gerçekten etkili oluyor ve günler sonra hitleriniz 5000 civarı oluveriyor. Ya da özgün olursunuz backlink kasarsınız sitenizin pr si yüksek olur pr den de kazanabilirsiniz;) Şimdilik benden bu kadar

Hiç yorum yok: